Search This Blog

Thursday 24 March 2016

Businesman Memang Patut Simpan Emas

Dalam business kita x tahu jatuh naik business bila.
Semua orang nak berjaya. Saya nak berjaya..awak nak berjaya...mereka pun nak berjaya dalam business masing2. 

πŸ’²πŸ’²πŸ’²πŸ’²πŸ’²πŸ’²πŸ’²πŸ’²πŸ’²
TAPI 1 BENDA. ORANG BUSINESS WAJIB ADA BACKUP UNTUK PERTAHANKAN BUSINESS MASING2.
Jawapannya : EMAS
Sebab apa ? : Bila2 masa blh pergi pajak simpanan emas untuk backup business yg perlukan suntikan
Dokumen apa perlu? : just IC n emas itu sendiri.
Bila blh dapat? : Masa tu juga dapat Duit Tunai. πŸ˜πŸ˜
Tempoh bayaran? : Dalam masa 6 bulan. N boleh dilanjutkan lg berapa lama diperlukan. Pjg cite. Blh tnya saya direct ok.
Bykkkk sgt kebaikan yg kita blh gunakan ttg emas ni. Apa ada pada emas?? Tgk lg 3 4 tahun akan dtg. Then jgn menyesal kalau x start simpan dr sekarang.
Saya x paksa, tp saya nak share kebaikan emas yg mana saya rasa rugi x jatuh cinta dr dulu lg.
anda mampu mengubahnya


Salam sayang,
Najihatul Mursyidah
Your Gold Saving Advisor
0173413644
πŸ˜„πŸ˜„

No comments:

Post a Comment

Doa Murah Rezeki

Doa Murah Rezeki